افزایش طول آلت | چگونه با روش طبيعي الت تناسلي خودرا بزرگ كنيم

مگنا آر ایکس بزرگ کننده آلت مردان محصول آمریکا

 

 
مگـ.ـنا ار ایکس اصل آمریکا
 
مگنا ارایکس RX-اصل.نمایندگی فعال ایران کالای اصل و معتبر-شماره مجوز 4الف875/41 با مارک معروف مگنارکس آیا شریک ج-ن.س-ی شما از سایز آلت و قدرت ج-ن.س-ی شما راضی است؟ شما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد. راهی سریع و آسان با نتیجه غیر قابل باور. در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه مگنا آر ایکس معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون بوده که قادر است هر نوع آلت تناسلی را از نظر سایز ، طول و ضخامت و قطر به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هیچ عوارض و مشکلی ، افزایش داده و باعث بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آلت در حالت نعوظ و تحریک ج-نس.ی شود و هم زمان از ا-ن-ز.ال زودرس جلوگیری کرده افزایش زمان مق.ا-ربت را به شما هدیه می دهد.
مزیت ها و خصوصیات +MAGNA-RX : 1. افزایش طول و ضخامت آلت در یک دوره ۶۰ روزه یا کمتر. ۲٫ افزایش میل ، قدرت و کیفیت رابطه ج-ن.س-ی . ۳٫ جلوگیری از ان.ز-ال زود رس و افزایش زمان نزدیکی و م.قا-ربت. ۴٫ بدون عوارضی چون تپش قلب ، چاقی و اضافه وزن یا ناراحتی های پوستی و گوارشی و … که در دیگر محصولات از این نوع دیده شده . ۵٫ افزایش شق شدگی و سختی آلت تناسلی هنگام نعوظ و تحریک ج-ن.س.ی . ۶٫ تایید شده از طرف پزشکان و متخصصان . ۷٫دارای گواهی GMP ، تولید تحت شرایت کنترل کیفیت از FDA آمریکا و فروش مجاز در اکثر کشور های جهان . ۸٫ تولید شده در مدرنترین لابراتوآرها دنیا بوسیله پرسنل متخصص . ۹٫ خرید و استفاده اسان بدون نیاز به نسخه پزشک . ۱۰ . تولید شده به صورت قرصهای فشرده به علت جلوگیری از عوارض مواد غیر طبیعی که در ساخت کپسول ها به کار میرود و همچنین جلو گیری از تقلب که در کپسولها به راحتی صورت میگیرد . ۱۱٫ تولید شده از بهترین نوع مواد طبیعی و ۱۰۰ % بدون هیچگونه عوارض جانبی

 

مگـ.ـنا ار ایکس اصل آمریکا
برای سفارش مگـ.ـنا ار ایکس اصل آمریکا اینجا را کلیک کنید

قیمت مگنا ارایکس اصل : تنها 140000 تومان

 

بزرگ شدن آلت تناسلی كاری غیر ممكن نیست، مـگنااركس این كار را خیلی سریع و آسان و به شكل غیر قابل باوری برای شما انجام میدهد . كمپانی آمریكایی مگنا آر ایكس با اعتماد به نفس بالا و اطمینان از محصول خود در طول سه سال اقدام به معرفی و تبلیغات وسیع و گسترده ای در معروف ترین و معتبرترین مجلات دنیا نموده است. هم اكنون در بیش از 15 مجله تخصصی پزشكی و غیر تخصصی دنیا در هر شماره محصولات مگنا آر ایكس معرفی و فروخته می شود. مگنا آر ایكس در بیش از 214000 سایت اینترنتی خارجی و در 35 كشور در سراسر جهان توزیع و فروخته می شود و تنها مكمل بزرگ كننده آلت تناسلی مردان است كه توسط كمپانی GNC كه یكی از بزرگ ترین شركت های پخش ویتامین ها و مكمل های غذایی در دنیا است عرضه می گردد.

مگنا آر ایكس پلاس با فروش میلیونی و تقاضای جهانی برای مگنا آر ایكس این دارو در طی سه سال به شكل یك محصول منحصر به فرد و مشهور نزد متخصصین ، پزشكان و مصرف كنندگان در آمده است. مگنا آر ایكس رتبه پرفروشترین و موثرترین محصول در سالهای اخیر را به خود اختصاص داده است كه نشان دهنده كارایی و كارآمدی و اثرگذاری این محصول می باشد.

در این سه سال با كاملتر شدن  این محصول ابتدا MAGNA سپس MAGNA RX و اكنون جدیدترینمحصول با نام  +MAGNA RX به بازار عرضه شده كه به گفته مخترع این محصول دكتر جورج آگوایلار (متخصص بیماری های مجاری ادراری-اورولوژیست) این مكمل در كاملترین وضعیت اثر گذاری خود قرار دارد
به همین دلیل عنوان پر فروش ترین محصول جنسی و زناشویی قدر و كارا بازار اروپا و آمریكا به خود اختصاص داده است. مگنا آر ایكس+ یك محصول كاملا گیاهی می باشد كه عوارض مضری بر بدن انسان به دلیل گیاهی بودن وارد نمی كند. این محصول حاوی 60 عدد قرص كه از مواد و گیاهان سرتاسر دنیا كه بر رشد و بزرگ شدن آلت مردان موثر هستند تهیه شده است. این محصول تا كنون در ساتاسر دنیا با فروش بی سابقه خود توانسته مشتریان زیادی جذب كرده و مشكلات كوتاهی و كوچك بودن آلت مردان را حل نماید و باعث رشد آلت مردان شود. با مصرف روزانه این قرص ها آلت مردان كم كم شروع به رشد كرده و بزرگ تر و ضخیم تر می شود و مشكل كوچك بودن آلت از بین می رود.

مگنا آر ایكس به صورت طبیعی و بدون نیاز به استفاده از روشهای فیزیكی و داروهای شیمیایی پر خطر موجب افزایش سایز آلت تناسلی ، افزایش عملكرد نعوظ ، تحریك میل جنسی ، افزایش لذت ارگاسم ، افزایش مدت زمان رابطه جنسی و تقویت حس اعتماد به نفس در مردان شده كه در نهایت موجب رضایت مردان شده است.  آلت تناسلی در مردان مانند هرعضله دیگری در بدن دارای تعداد زیادی سلول  عضلانی  قابل انعطاف و  رگها و عروق خونی بی شمار می باشد كه در طول مدت استفاده از این محصول افزایش جریان خون در سلول های آلت تناسلی باعث افزایش تعداد و حجم عروق خونی و كشش سلولهای عظلانی آن شده كه این امر باعث افزایش كلی در طول ، قطر و اندازه اندام تناسلی در حالت نعوظ میگردد و همچنین افزایش جریان خون در آلت تناسلی مردان منجر به افزایش میل جنسی، افزایش لذت رابطه جنسی و افزایش حجم مایع منی در آنان می شود.

اضافه كردن 3 تا 7 سانتیمتر به آلت تناسلی با مصرف مگنا آر ایكس

نابغه مخترع +MAGNA RX:
در بسیاری از كشور ها تعداد بسیار زیادی دانشكده های پزشكی و تحقیقاتی و تیم های متخصص پزشكی با تست و آزمایش هایی با دقت بسیار بالا در لابراتوارهای پیشرفته با صرف زمان زیاد روی این محصول گزارش كاملی از تایید اثر گذاری مگنا آر ایكس ارائه داده اند و بسیاری از پزشكان در سراسر دنیا این دارو را برای بزرگ كردن آلت های تناسلی مردانه كوچك تجویز می كنند. این محصول توسط دكتر جرج آگوایلار تولید شده است.

دكتر جورج آگوایلار متخصص بیماری های مجاری ادرار و آلت تناسلی ، كسی كه در طول سی سال بر روی بیش از 70000 بیمار كه دارای مشكلات جنسی و تناسلی بوده اند تحقیق و بررسی كرده است. او برای رفع مشكل كوتاهی آلت مردان فرمول گیاهی موثری اختراع و به ثبت رساند كه اكنون بعد از تغییرات جدیدتری برای اثر پذیری بیشتر این محصول با نام مگنا آر ایكس+ ارائه شده است.

او عضو دو كالج اورولوژی میباشد و نظارت و سرپرستی بیش از 46 پزشك متخصص را به عهده دارد و همچنین در گذشته سمت مدیر كل انجمن اورولوژی را دارا بوده است.
پس از سالها تحقیق و تفحص در كمتر از 5 سال پیش دكتر جورج آگوایلار از كشف یك فرمول خارق العاده و حیرت انگیز پرده برداشت . این كشف اكنون به نام +MAGNA RX شناخته شده كه به راحتی در دستان شما قرار دارد. این محصول باعث افزایش طول و كلفتی آلت مردان می شود. و باعث بزرگتر شدن آلت شما به صورت دائمی و بدون بازگشت می شود

مگـ.ـنا ار ایکس اصل آمریکا

قیمت مگنا ارایکس اصل : تنها 140000 تومان
خصوصیات داروی 100% طبیعی و گیاهی مگنا آر ایكس

 

1-  داری فرمولاسیونی 100% گیاهی و جدید

2-  می توانید استرس ناشی ازنارضایتی شریك جنسی خود را از بین ببرید , در روابط جنسی خود با اعتماد به نفس باشید و از زندگی خود لذت كامل را ببرید.

3-  پایانیست به تمام نگرانی های شما درمورد مقاربت.

4-  افزایش دادن سایز طول آلت مردان حداكثر تا 7 سانتی متر و كلفتی تا 1.7 الی 2 سانتیمتر ، بطور دائم و بدون عوارض جانبی

5-  افزایش طول و ضخامت آلت به اندازه  7 سانتی متر

6- دارای گواهی از FDA آمریكا و GMP اروپا

7- افزایش رقبت و لذت جنسی زن بخاطر افزایش سایز آلت مرد

8- افزایش دیر انزالی طبیعی در مردان

9- افزایش میل به رابطه و شق شدن آلت حتی بعد از انزال به صورت طبیعی

10- مكملی كه با بالا بردن توان و استقامت جسمی ، خستگی و فرسودگی بعد از مقاربت را از شما میگیرد و شما را شاداب و با قدرت نگاه میدارد.

11- با بالا بردن اعتماد به نفس شما درمقاربت, ایجاد حس آرامش روحی قبل و هنگام مقاربت و جلو گیری از انزال زود رس به شما و شریك جنسی شما بالاترین حس لذت را هدیه میدهد.

12- با بالا بردن زمان سفتی آلت و مدت زمان شق شدگی حتی بعد ازحالت نعوظ و تحریك جنسی باعث بالا رفتن مدت زمان مقاربت و ایجاد بالاترین لذت جنسی برای زنان می شود.

13- ارگاسم واقعی را به شریك جنسی شما هدیه می كند.

14- دیگر احتیاجی به مصرف داروهای شیمیای 100% مضر نخواهید داشت. این دارو باعث بالارفتن طپش قلب , سردرد , آلرژی و…. نمی شود.

15- دارویی جدید بدون عوارض جانبی و صد در صد گیاهی

16- هرآنچه شما برای یك مقاربت بدان فكر می كنید را یكجا دارد.

17- فقط برای چند هفته و دیدن اثرآن ابتدا این شما هستید كه حیرت زده می شوید.

18- قدرت و تمایلات جنسی شما را جند برابر میكند.

19- انحصارا دارای فرمولی هم برای قوی كردن توان جسمی و بالا بردن و فعال سازی میل جنسی و هم برای افزایش زمان نزدیكی برای رسیدن به ارگاسم واقعی و هم برای سفت كردن و سفت نگه داشتن آلت تناسلی در هنگام نزدیكی مخصوصن بعد از انزال و هم برای بزرگ كردن آلت تناسلی می باشد.

20-  جلوگیری و درمان دائمی  زود انزالی (انزال زود رس)

21-  افزایش میل ، قدرت و كیفیت رابطه جنسی

22- ایجاد سفتی آلت در حالت نغوظ و ایجاد دیر انزالی بیشتر در مرد بدون استفاده از قرص یا اسپری دیر انزالی

23-  جلوگیری از انزال زود رس و افزایش زمان نزدیكی و مقاربت.

24-  بدون عوارضی چون تپش قلب ، چاقی و اضافه وزن یا ناراحتی های پوستی و گوارشی و …

25- افزایش شق شدگی و سختی آلت تناسلی هنگام نعوظ و تحریك جنسی

26- تایید شده از طرف پزشكان و متخصصان و FDA آمریكا

27-  تولید شده در مدرنترین لابراتوآرهای دنیا بوسیله پرسنل متخصص

28- تولید شده از بهترین نوع مواد طبیعی و بدون هیچگونه عوارض جانبی

نمودار مصرف مگنا آر ایكس (برای دریافت حداكثر نتیجه):

نمودار زیر اثرگذاری مگنا آر ایكس را در طول مدت مصرف نشان می دهد. این نمودار از روی آزمایش های بالینی بر روی بیش از 10000 بیمار (ده هزار بیمار) از سراسر دنیا رسم شده است.

جدول تركیبات مگنا آر ایكس

نوع تركیبات و مقدار بكار رفته مواد در فرمول مگناركس كاملا انحصاری بوده و در نوع خود بی نظیر است. تركیبات بكار رفته در فرمول مگناركس كاملا طبیعی بوده و از بهترین نوع مواد خام دنیا تهیه شده است.

تشخیص مگنا آر ایكس نوع اصلی از نوع تقلبی

خرید و مصرف تقلبی این محصول گذشته از نداشتن هیچ گونه اثر و فایده ای باعث ضرر مادی و روحی شده و موجب بیماری جسمانی نیز می شود. بنابر این تشخیص تقلبی یا اصل بودن این محصول تبدیل به موضوعی بسیار مهم و غیر قابل اجتناب در زمان خرید می گردد. در راستای همین امر و آگاه كردن مصرف كنندگان محترم از اصل یا تقلبی بودن محصول، نكاتی را گه به شما در تشخیص این موضوع كمك می كند به همراه تصاویری گویا در زیر آورده شده است. امید است كه بعد از مطالعه اقدام به خرید نموده و جدا از خرید محصولات بدون هولوگرام اجتناب كنید.

(مگنا آر ایكس اصل آمریكا را از ما بخواهید)

(محصول اصل آمریكا همراه هولوگرام)

تمام محصولات كمپانی مگناركس از سال 2010 دارای هولوگرام اختصاصی این كمپانی می باشد. این هولوگرام كاملاً غیرقابل تقلید و سه بعدی بوده و رنگ پس زمینه آن یكی از تنهای رنگ بنفش می باشد كه برروی آن لوگوی اختصاصی مگناركس و در پس زمینه آن نام دكتر جورج آگوایلار حك شده است.

 
خرید قرص مگنا آر ایکس پلاس مثبت اصل magnarx+ (magnarx+ 60tablets)

 

روش 1: درب قوطی نوع اصلی با شیرینگ شفاف پوشیده و پلمپ شده و بر روی آن نوشته زیر حك (نوشته) شده است.

SEALED FOR YOUR PROTECTION

روش 2: در داخل قوطی همراه 60 عدد قرص یك عدد رطوبت گیر سیلیكاژل قرار دارد.

روش 3: بر روی قوطی مگنا آر ایكس اصلی شماره سریال ساخت و باركد محصول و همچنین تاریخ تولید و انقضاء قرار دارد.

همچنین باركد محصول ما را می توانید در سایت زیر پیگیری نمایید تا از اصل بودن محصول ما مطمئن باشید.

http://www.gepir.org

روش 4: مگنا آر ایكس نوع اصلی دارای هولوگرام در قسمت كنار باركد می باشد.

روش 5: مگنا آر ایكس نوع اصلی به شكل كپسول نمی باشد بلكه به صورت قرص هایی است كه از لحاظ شكل مثل كپسول می باشند كه در شكل قسمت بالا نیز معلوم است. علت این امر به این دلیل است كه تولید محصولات تقلبی به شكل كپسول آسان است و بنابر این محصول اصلی به شكل قرص می باشد.

 
پرسش ها و نظرات متداول برخی از مصرف کنندگان و مشتریان

 

پرسش: روزی چند عدد باید مصرف کرد؟

پاسخ: همراه این محصول یک بروشور و راهنمای استفاده فرستاده می شود و در آن تمام جزئیات توضیح داده شده است ولی به طور معمول این محصول باید روزی دو عدد مصرف شود.

پرسش: اگر من تعداد دو قوطی مصرف کنم نتیجه بهتری خواهم یافت؟

پاسخ: بله. نهایت استفاده از مگنا آر ایکس چهار قوطی است. به عبارت دیگر هر چقدر مصرف بیشتر باشد تاثیر گذاری این محصول و بزرگ شدن آلت شما بیشتر است ولی از ۴ قوطی دیگر نباید بیشتر مصرف کرد چون از چهار قوطی بیشتر تاثیر ندارد. در ضمن تاثیر مگنا آر ایکس از همان ابتدا کاملا معلوم است و افزایش سایز در هر دوره چه یک قوطی و چه چهار قوطی کاملا دائمی است.

پرسش: ایا این محصول موجود در فروشگاه شما اصل است؟

پاسخ: بله. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود نمونه موجود در این فروشگاه کاملا اصل آمریکا و فاقد هر گونه مواد تقلبی می باشد.

پرسش: آیا این محصول عوارض جانبی خاصی دارد؟

پاسخ: خیر . تا به کنون بر روی ۱۰۰۰۰ بیمار و ناتوان آزمایش شده است و عوارض جانبی گزارش نشده است.

پرسش: آیا می توان به وسیله این محصول کمی دیر انزالی طبیعی نیز داشت؟

پاسخ: البته. به وسیله این محصول انزال شما در هنگام رابطه به صورت کاملا طبیعی دیرتر به وقوع می پیوندد و همچنین از سفتی و سختی آلت بیشتری برخوردار خواهید بود.

پرسش: مگنا آر ایکس شما چرا نوشته مگنا آر ایکس مثبت من یک بسته خریدم فقط نوشته مگنا آر ایکس و مثبت نداشت؟

پاسخ: دوست عزیز شما یک محصول درجه دوم و تقلبی خریداری کردید. محصول مگنا و مگنا آر ایکس نسخه های اولیه این دارو بودند. در بالا نیز توضیح داده شده است. در شروع ساخت این محصول اسم آن فقط مگنا (Magna) بود ولی کمی بعد فرمول جدیدتری برای اثر گذاری بهتر کشف شد و اسم آن تبدیل به مگنا آر ایکس (Magna RX) شد. چند وقت بعد دکتر جورج آگولایر کشف دیگری برای اثر پذیری قویتری کرد و تغییراتی در این محصول برای اثر پذیری بیشتر انجام شد و اسم آن به مگنا آر ایکس مثبت (+Magna RX) تغییر نام داد. محصول موجود در این فروشگاه آخرین نسخه این محصول بوده و کاملا اصل آمریکا می باشد

مگنارکس ارائه شده توسط شرکت ما به همراه هولوگرام اصل و اختصاصی کمپانی میباشد !
داروی گیاهی بزرگ کننده و کلفت کننده الت تناسلی مردان طبیعی

 
خرید مگنا ارایکس
روش مصرف قرص مگنا ارایکس اصل آمریکا

 

طبیعی است كه پتانسیل حداكثر رشد و نتایج مشاهده شده در افراد مختلف ممكن است متفاوت باشد و بستگی زیادی به سن ،وضعیت جسمانی، سابقه پزشكی و بهداشت عمومی فرد دارد لذا مطابق با هر نوع طرح مصرف نتایج به دست آمده بستگی زیادی به ثبات و ادامه استفاده از طرح مصرف انتخاب شده دارد.
هر چند كه این محصول ١٠٠% طبیعی و گیاهی بوده و فاقد مواد شیمیایی مضر میباشد با این حال از مصرف بیش از حد توصیه شده خودداری نموده و یكی از طرح های پیشنهادی زیر را بعنوان طرح مصرف انتخاب نمایید.

زمان مورد نیاز برای گرفتن نتیجه كامل از این محصول دو تا چهار ماه بوده كه سن ، وضعیت جسمانی ، سابقه پزشكی و بهداشت عمومی فرد تعیین كننده طول دوره درمان وی میباشد.

+MAGNA RX  فقط برای مردان بالای ١٨ سال بوده و لذا مصرف آن توسط افراد زیر ١٨ سال و بانوان ممنوع می باشد.
از مصرف نامرتب و قطع مصرف قبل از پایان دوره تعیین شده خودداری نمایید.

قرص ها را با توجه به جدول زیر مصرف نمایید و هر قرص را با یك لیوان آب میل نمایید.

 بالای 40 سال  28 تا 40 سال  18 تا 28 سال  وزن بدن فرد
 روزانه 4 عدد  روزانه 3 عدد  روزانه 2 عدد  تا 75 كیلوگرم
 روزانه 4 عدد  روزانه 3 عدد  روزانه 2 عدد  75 تا 100 كیلوگرم
 روزانه 4 عدد  روزانه 4 عدد  روزانه 4 عدد  بالای 100 كیلوگرم
خصوصیات مکمل 100% طبیعی مگنا آر ایکس پلاس
 
MAGNARX+  مگناریکس –  داری فرمولاسینی 100% گیاهی و بدون عوارض است   MAGNARX+  مگناریکس –  زندگی زناشویی شما را متحول خواهد کرد

 

با  MAGNARX+  مگناریکس –  می توانید استرس ناشی ازنارضایتی شریک جنسی خود را از بین ببرید , در روابط جنسی خود با اعتماد به نفس باشید و از زندگی خود لذت کامل را ببرید.

MAGNARX+  مگناریکس –  پایانیست به تمام نگرانی های شما درمورد مقاربت.

MAGNARX+ مگناریکس – با افزایش دادن سایز طول و ضخامت 3 تا 6 سانتی متر آلت تناسلی فقط درعرض چند هفته آن هم بطور دائم و بدون عوارض جانبی نقش بسار موثری در بهبود رابط مقاربتی شما خواهد بود.

MAGNARX+  مگناریکس – مکملی که با بالا بردن توان و استقامت جسمی ، خستگی و فرسودگی بعد از مقاربت را از شما میگیرد و شما را شاداب و با قدرت نگاه میدارد.

MAGNARX+  مگناریکس – با با لا بردن اعتماد به نفس شما در مقاربت, ایجاد حس آرامش روحی قبل و هنگام مقاربت و جلو گیری از انزال زود رس به شما و شریک جنسی شما بالاترین حس لذت را هدیه میدهد.

MAGNARX+  مگناریکس – با بالا بردن زمان سفتی آلت و مدت زمان شق شدگی حتی بعد ازحالت نعوظ و تحریک جنسی باعث بالا رفتن مدت زمان مقاربت و ایجاد بالاترین لذت جنسی برای زنان می شود.

MAGNARX+  مگناریکس – ارگاسم واقعی را به شریک جنسی شما هدیه می کند.

شما با   MAGNARX+  مگناریکس – دیگر احتیاجی به مصرف داروهای شیمیای 100% مضر نخواهید داشت. این دارو باعث بالارفتن طپش قلب , سردرد , آلرژی و…. نمی شود.

مطمعن باشید با مصرف MAGNARX+  مگناریکس – فقط برای چند هفته و دیدن اثرآن ابتدا این شما هستید که حیرت زده می شوید.

MAGNARX+  مگناریکس – قدرت و تمایلات جنسی شما را جند برابر میکند.

MAGNARX+  مگناریکس – دارای قوی ترین گواهینامه های لازم جهت تولید در کشور آمریکارا داراست.

1-  گواهینامه FDA از سازمان غذا و دارو در آمریکا.

2- گواهینامه GMP از سازمان نظارت بر تولید در آمریکا.

 

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور.تحویل 48 ساعته.
با خرید از فروشگاه ما از خدماتی مانند مشاوره رایگان درباره قرص و ارسال صد در صد رایگان به تمام نقاط کشور برخوردار شوید.ارسال از طریق پست و به صورت محرمانه میباشد.تحویل 48 ساعته
خرید قرص مگنا ارایکس اصل (magna rx + plus ) تعداد 60 عددی .

بهترین و قوی ترین قرص برای افزایش سایز و حجم آلت در آقایان
ساخت کشور آمریکا .
دارای هولوگرام تاییدیه وزارت بهداشت ایران . تاریخ انقضاء 2018 .قرص 100% اورجینال و اصل
تنها نمونه اورجینال در فروشگاه سورنا عرضه میگردد. دارای کد شبنم و تاییدیه وزارت بهداشت ایران .

 

برخی از امكانات و قابلیت ها خرید قرص مگنا ارایکس اصل (magna rx + plus ):
1. افزایش طول و ضخامت آلت به اندازه 5 الی 12 سانتی متر در یك دوره 60 روزه یا كمتر
2. افزایش میل ، قدرت و كیفیت رابطه
3. جلوگیری از انزال زود رس و افزایش زمان نزدیكی و مقا.ربت
4. افزایش شق شدگی و سختی آلت تناسلی هنگام ریشنو تحریك
5. تایید شده از طرف پزشكان و متخصصان
6. دارای گواهی GMP ، تولید تحت شرایت كنترل كیفیت از FDA آمریكا و فروش مجاز در اكثر
7. تولید شده در مدرنترین لابراتوآرها دنیا بوسیله پرسنل متخصص
8. تولید شده به صورت قرصهای فشرده به علت جلوگیری از عوارض مواد غیر طبیعی
9. تولید شده از بهترین نوع مواد طبیعی و 100 % بدون هیچگونه عوارض جانبی

بزرگ کننده آلت،خرید قرص مگنا آر ایکس،خرید قرص مگنارکس،داروی کلفت کننده فوری،طریقه مصرف مگنا ار ایکس،عوارض قرص magna rx،عوارض قرص مگنارکس،قرص بزرگ كردن كير،قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی،قرص بزرگ کننده دائمی،قرص کلفت کننده فوری،قیمت مگنارکس،کلفت کننده آلات تناسلی طبیعی،کلفت کننده آلت،کلفت کننده دائمی،کلفت کننده طبیعی،کلفت کننده گیاهی،کلفت کننده ودراز کننده،مگنارکس،مگنارکس داروخانه،نحوه مصرف قرص مگنا آر ایکس

برخی از امکانات و قابلیتهای قرص مگنا ارایکس

دارای گواهی GMP ، تولید تحت شرایت كنترل كیفیت از FDA آمریكا
افزایش طول و ضخامت آلت به اندازه 5 الی 12 سانتی متر در یك دوره 60 روزه یا كمتر
دارای هولوگرام و تاییدیه وزارت بهداشت ایران
رفع عدم نعوظ و حالت ارکشن در مردها.این قرص باعث رفع اختلالات نعوظ در مردان
افزایش شق شدگی و سختی آلت تناسلی در مردان

مگـ.ـنا ار ایکس اصل آمریکا
 
 

قیمت مگنا ارایکس اصل : تنها 140000 تومان