خرید قرص یوهمبین بزرگ و کلفت کننده الت

قرص بزرگ کننده الت تا 8 سانتیمتر

قرص تاخیری مردان و ممانعت از انزال زودرس

بهترین دارو کلفت کننده الت مردان

بزرگ و كلفت كننده الت تناسلي و افزايش دهنده حجم آلت به صورت دائمی

افزودن به طول , قطر و درازای آلت برای همیشه

داروی صد در صد گیاهی جدید برای بزرگ کردن الت تناسلی آقایان

f:id:dargaz:20180429224927p:plain

 

 

 

 

بزرگ كردن سريع و فوري آلت تناسلي مردان | دارویی گیاهی برای حجیم کردن الت

افزایش طول و قطر الت تناسلی با بهترین دارو | بهترین راه افزایش طول دستگاه تناسلی مردان

راه های افزایش طول آلت تناسلی | راههای بزرگ کردن و افزایش سایز آلت

راه های طبیعی افزایش طول الت جنسی | داروی طبیعی برای افزایش دائمی طول الت جنسی

دارو براي طویل و قطور شدن آلت | موثرترین داروی افزایش تضمینی طول الات مردانه

دارویی تاخیر انداز و افزایش دهنده طول الت | دارویی گیاهی برای افزایش طول آلت مردانه

روش بهتر و موثر برای افزایش طول الت تناسلی آقایان | قرص برای افزایش طول و ضخامت الت

روشی گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی | راه های بزرگتر شدن الات مردان

يوهيم Yohimbe (قرص sx)قرص 100 تايي بزرگ كننده آلت مرد تا 8 سانتيمتر يك مكمل گياهي كاملاً طبيعي ميباشد كه جهت افزايش خون پذيري كلي آلت تناسلي مردانه در كنار افزايش ضريب سلامتي جنسی ، قدرت و سختي نعوظ ، افزايش زمان نزديكي و جلوگيري از انزال زود هنگام و … مورد استفاده قرار ميگيرد. در اين مكمل از گياهان متنوعي از فرهنگ ها و تمدن هاي شهير سراسر جهان براي افزودن به حجم بافت هاي تهييج پذير ، اسفنجي و خون پذير آلت تناسلي به نام كورپورا كاورنوسا (Corpora Cavernosa) بهره گرفته شده است. كاملا مناسب براي افزايش بنيه جنسی مردانه و تقويت قواي جنسی آقایان

قرص بزرگ کننده الت یوهیم

 

 مكمل جنسي يوهيم Yohimbe (قرص sx)داراي مواد غني شده تحریک کننده جنسی گیاهی (Aphrodiasiac Herbals) ميباشد كه برگرفته از پوست یک درخت همیشه سبز آفریقایی است. براي درمان عقيمي ، تحريك فعالیت های جنسی ، نگهداري حالت نعوظ آلت در هنگام نزديكي و افزايش تعداد و توليد اسپرم هاي ترشحي در بیضه ها بوده كه سال هاي متمادي از آنها بهره گرفته ميشده است. اين مكمل اتساع عروقي (Vasodilation) نسوج پيراموني آلت تناسلي را افزايش داده و از اين طريق موجب بهبود و درمان مشكلات شرياني نظير شق پذيري آلت ميگردد. از سوي ديگر بدون آنكه هيچگونه تاثيري در فشار خون سيستماتيك بدن داشته باشد ، شدت جريان خون را در سرخ رگ ها و سياه رگ هاي مستقر در آلت تناسلي با تاثير مستقيم بر سلول هاي اپيتليال داخل عروقي (Epithelial Cells) بهبود مي بخشد.

 

عوارض قرص sx (یوهیم) اس ایکس

یوهیم (قرص sx) از تركيبات صد درصد گياهي تشكيل شده و عاري از هرگونه مواد مصنوعي و شيميايي ميباشد كه اين موضوع احتمال بروز هرگونه عارضه جانبي در اثر استفاده از اين دارو را ازميان ميبرد. به علاوه تجربه بيش از 6 سال مصرف نتيجه بخش و بدون آثار سوء در كليه كشور هاي آمريكاي شمالي آفريقا ، اروپا و آسيا به انضمام فراگيري و رشد سريع آن در ميان تمامي فرهنگ ها ، ملل و اقشار مختلف جوامع گوناگون در كنار تاييديه هاي مراجع قانوني و بين المللي ، بدون هرگونه مضرات و عارضه جانبي به علت تكيه بر اصل استفاده از مواد صد درصد طبيعي و گياهي ، مکمل گیاهی یوهیم نه تنها عوارضی ندارد بلکه با عوارض داروهای شیمیایی که قبلا توسط فرد استفاده شده مقابله کرده و آنها را برطرف میکند.

چگونه کار می کند؟

یوهیم (قرص sx) حاوی یک شیمیایی به نام یوهمبین است که می تواند جریان خون و امواج عصبی را به آلت تناسلی یا واژن افزایش دهد. همچنین به مقابله با عوارض جانبی برخی از داروهای مورد استفاده برای افسردگی کمک می کند.

ترکیبات

Yohimbe نام یک درخت همیشه سبز در بخش های مرکزی و غربی آفریقا است. پوست یوهیمب حاوی یک ماده شیمیایی به نام یوهیمبین است که برای تولید دارو استفاده می شود.یوهیم یک داروی تجویزی جهت درمان مشکلات جنسی و اختلالات نعوظ و همچنین افزایش سایز الت در ایالات متحده است.تا کنون هیچ داروی مشابه قرص sx در دنیا شناخته نشده است.

Yohimbe یوهیم (قرص sx) برای اختلال نعوظ (ED)، مشکلات جنسی ناشی از داروهای افسردگی در هر دو جنس مردان و زنان. همچنین برای عملکرد ورزشی، کاهش وزن، خستگی، درد قفسه سینه، فشار خون بالا، فشار خون پایین که هنگام ایستادن، درد عصبی دیابتی و  افسردگی که همراه با برخی داروهای دیگر، رخ می دهد، استفاده می شود.

 خرید قرصsx

قیمت قرص اس ایکس 100 تایی : 100,000 تومان

خرید اینترنتی قرص اس ایکس