بهترین قرص تاخیری | راه های تاخیر در انزال | بهترین قرصهای زود انزالی

ویـ.ـاگرای قرمز 10 تایی اصل آمریکا

درمان زودانزالی و زود ارضایی

تقویت قوای جنسی مردان

قیمت: 50000 تومان
مشکلات نعـ.وظ چیست ؟
اختلال نعو ظ عبارت است از عدم توانایی آ ل ت تنا سلی در ایجاد نعو ظ یا حفظ نعو ظ به مدت کافی جهت انجام عمل مقاربت.(بزرگ و سفت شدن آ ل ت مردان را نعو ظ میگویند.) هنگامی که مرد نعوظ برای انجام عمل ج ن س ی نداشته باشد و یا اینکه نتواند مدت زمانی کافی نعو ظ خود را حفظ کند ، به این مورد اختلالات نعو ظ یا نا توانی ج ن س ی میگویند
آمار:
در بین سنین ۷۰-۴۰ سالگی, در ۵۲% افراد به درجات مختلف اختلال نعو ظ وجود دارد. ۱۷% این موارد خفیف, ۲۵% متوسط و ۱۰% دیگر شدید است. با افزایش سن به خصوص موارد متوسط و شدید ۳-۲ برابر شایعتر می شوند. از عوامل مستعد کننده می توان به دیابت قندی, بیماری قلبی , فشار خون بالا و کمبود HDL) مرتبط با چربی خون) اشاره کرد. عوامل روانی یا پسیکولوژیک( نظیر افسردگی ، خشم…) نیز در اختلال عملکرد جنسی موثرند. انواع دیگر اختلال عملکرد ج ن س ی که بسیار شایع هستند شامل انزال زودرس ۲۸% فقدان تمایل ج ن س ی ۱۶% و اضطراب در هنگام نزدیکی ۱۷% می باشد.
اثرات قرص ویاگرا :
وایاگرا با ریلاکس کردن عضلات آ ل ت تناسلی مردانه باعث نفوذ مقدار بیشتری خون به آن شده و در نتیجه میزان نعـ.ـوذ را افزایش میدهد .این دارو اغلب برای درمان اختلال نعـ.ـوذ در مردان ( ایمپوتنس ) مورد استفاده قرار می گیرد اما موارد مصرف دیگری نیز دارد ، که با نظر پزشک تعیین می شود. (لازم به ذکر است قرص ویاگـ.ـرا سرعت گردش خون را در بدن افزایش میدهد)
سیلدنافیل یا ویاگـ.ـرا بصورت قرصهائی با پوشش قرمز رنگ و بصورت ۲۵ ، ۵۰ ، و ۱۰۰ میلی گرمی در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد. این دارو توسط شرکت دارویی Pfizer ساخته شده است.قرصهای آن قرمز رنگ هستند که در یک طرف آن نام Pfizer و در طرف دیگر آن ( VGRxxx به معنی دوز قرص است که ۲۵ یا ۵۰ یا ۱۰۰ میلی گرم است) وجود دارد. حق ساخت انحصاری وایاگرا توسط این شرکت تا سال ۲۰۱۳-۲۰۱۱ اعتبار دارد.
ویـ.ـاگرای قرمز 10 تایی اصل آمریکا
نحوه مصرف :
معمولا سیـ.ـلدنافیل را به صورت یک قرص در زمان مورد نیاز مصرف می‌کنند‌، ‌این‌ زمان می‌تواند از‌ ‌نیم تا ۴ ساعت ( و معمولا یک ساعت) قبل از تصمیم به مقـ.ـاربت مصرف ‌شود. و مصرف همزمان یک لیوان آب با آن توصیه می شود. تحریکات ج ن س ی در فرد مصرف کننده باعث نعـ.ـوذ آ ل ت تناسلی خواهد شد.
برخی از ویژگیها
1) بزرگ و سفت شدن آ ل ت  
2) امکان نزدیکی مکرر پس از انزال فوق العاده موثر در نعو ظ (شق شدن)  
3) ایجاد نعو ظ و تاخـ.ـیر در انزال  
4) افزایش قدرت اورگا سم یا اوج لذت ج ن س ی  
5) تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیکی

برای سفارش ویـ.ـاگرای قرمز 10 تایی اصل آمریکا اینجا را کلیک کنید.