خرید قرص وایمکس بهترین قرص بزرگ کننده الت تناسلی مردان

 قویترین قرص بزرگ کننده الت تناسلی مردان

وایمکس موثرترین قرص بزرگ کننده الت مرد برای مردانی که از اندازه الت خود ناراضی هستند یا فقط میخواهند عملکرد خود را در انجام رابطه جنسی بهبود دهند. داشتن وقایع گاه به گاه انزال زودرس یا مشکلی در ایجاد نعوظ می تواند به طور جدی بر روحیه و اعتماد به نفس مردان تاثیر بگذارد

f:id:dargaz:20180429224639j:plain

 

قرص وایمکس به طور طبیعی موجب افزایش طول و ابعاد آلت تناسلی , درمان زود انزالی, افزایش میل جنسی، بهبود عملکرد در رختخواب و به طور کامل از بین بردن اختلال نعوظ است. حاوی تنها مواد طبیعی، ایمن و قدرتمند است که جریان خون را به الت افزایش می دهد و بزرگ شدن آلت تناسلی را ترویج می کند، قرص وایمکس توسط هزاران مشتری تایید شده است.

طبق تحقیقات و از نظرات مشتریان متعدد وایمکس در سراسر دنیا  علیرغم اینکه قبل از مصرف وایمکس مردان از سایز الت خود ناراضی بودن و با مشکلات اختلال و حتی عدم نعوظ و انزال زودرس رنج میبردند و اعتماد به نفسشان پایین بود ، پس از 6 ماه درمان با قرص وایمکس، همه چیز تغییر کرد.

نحوه مصرف قرص وایمکس


با مصرف یک قرص در روز، با یک لیوان آب، 30 دقیقه قبل از رابطه جنسی،  افزایش میل جنسی و افزایش استقامت در رابطه جنسی را تجربه خواهید کرد. اما چند ماه درمان باعث می شود به نتایج شگفت انگیزی در مورد افزایش بزرگی آلت تناسلی و عملکرد قوی جنسی در رختخواب دست یابید.

 

عملکرد وایمکس

حتی بعد از اولین استفاده از قرص وایمکس میل جنسی افزایش یافته و علاقه و رغبت به داشتن رابطه جنسی را زیاد میکند. پس از گذشت یک ماه از درمان، مصرف کنندگان کاهش اختلال نعوظ را تجربه خواهند کرد، آنها دیگر با نعوظ مشکل نخواهند داشت و بهبود عملکرد جنسی حتی از ماه اول استفاده نیز افزایش می یابد. با این حال بزرگ شدن و کلفت شدن آلت پس از چند ماه اتفاق خواهد افتاد، زیرا رشد آلت به صورت سالم و طبیعی نیاز به زمان مناسب دارد.

پس از ماه دوم درمان با افزایش ویتامین مردان، مردان مبتلا به تظاهرات بیشتر در ارتباط با رابطه جنسی، افزایش رضایت در رختخواب و بهبود عملکرد و استقامت را تجربه کردند. اولین پیشرفت در اندازه آلت تناسلی در حال حاضر مشاهده می شود و مشکلات نعوظ به کلی برطرف می شوند.

ماه سوم درمان قرص وایمکس با نتایج عالی همراه است. مصرف کنندگان متوجه شده اند که در حال حاضر دارای استقامت بیشتری در رختخواب هستند، عملکرد کمی بالاتر است و قسمت های انزال زودرس تقریبا به طور کامل از بین می روند. نعوظ طولانی تر می شود و مقاربت ها از قبل لذت بخش تر خواهند بود، در حالی که اندازه آلت تناسلی هم تا 3 سانتیمتر بزرگتر میشود!

قرص وایمکس Vimax حاوی ترکیبات 100% مواد گیاهی و طبیعی بوده و کاملا بدون عوارض می باشد.

قرص وای مکس دارای تاییدیه بهداشت آمریکا به شماره 3307253

قرص وای مکس دارای تاییدیه بهداشت کانادا به شماره 159345

قرص وای مکس دارای استاندارد GMP آمریکا و FDA

قرص وای مکس دارای استاندارد ISO 9001 و استاندارد کیفیت UKAS

این محصول بی نظیر ساخت کمپانی Canada Unihealth Group Co. ltd, کانادا می باشد

مردانی که میخواهند تا حداکثر اثرات دارو دست یابند وایمکس با افزایش ویتامین مردان درمان را برای 6 تا 9 ماه ادامه میدهد. پس از چهارم و ششمین ماه درمان، مصرف کنندگان در طول و قطر الت تناسلی خود بزرگ شدن را مشاهده خواهند کرد و اعتماد به نفس و اعتماد به نفس در بستر بسیار افزایش می یابد. ارگاسم چشمگیر خواهد بود، عملکرد برجسته، استقامت بالاتر و اختلال نعوظ تنها یک حافظه بد خواهد بود و به مرور از ذهن نیز پاک میشود.

تمام  مشکلات ناشی از نعوظ، انزال زودرس و کوچکی الت به طور کامل از بین رفته و برای همیشه درمان می شود. نتایج به دست آمده با قرص وایمکس Vimax دائمی است و پس از اتمام درمان از بین نمیروند.

تغییرات عمده پس از مصرف وایمکس 

نعوظ پیشرفته، افزایش میل جنسی، کیفیت بالاتر نعوظ، افزایش استقامت، سطح انرژی بالا، افزایش طول آلت و کلفت شدن الت و افزایش اعتماد به نفس در مردان

عوارض جانبی قرص وایمکس

یکی از بهترین چیزهایی که در رابطه با مزیت های قرص وایمکس مردان Vimax Men وجود دارد این است که در فرمولاسیون این دارو فقط مواد طبیعی و ایمن موجود است که از لحاظ بالینی ثابت شده است که برای استفاده امن و بدون خطر در دسترس عموم قرار گیرد. این قرص ها مضراتی ندارند و عوارض جانبی منفی ایجاد نمی کنند و رشد آلت تناسلی به روش طبیعی و سالم میباشد.

 

وایمکس بهترین شهرت را در صنعت داروهای گیاهی و همچنین بین میلیونها نفری که از محصولات آن استفاده کرده اند دارد و این بهترین ضمانت عملکرد مطلوب این قرص است.

اختلال نعوظ ممکن است اثرات فاجعه آمیز بر اعتماد به نفس نه تنها مردان، بلکه به شریک جنسی اش نیز داشته باشند. مواد تشکیل دهنده وایمکس با موفقیت به درمان اختلال نعوظ میپردازد و حتی موارد اندک اختلال نعوظ نیز به طور کامل از بین می رود.

وایمکس تقلبی:

نمونه تقلبی وای مکس نیز همانند خیلی از دارو های دیگر در ایران وجود دارد همواره سودجویان عرصه دارو وقتی یک محصول پرطرفدار وارد کشور می شود به سرعت اقدام به تولید نمونه تقلبی آن می کنند.در اکثر مواقع این داروهای تقلبی علاوه بر اینکه جوابدهی ندارند عوارض شدید و جبران ناپذیری نیز روی بدن افراد باقی می گذارند.

لذا توصیه می شود قبل از اقدام به خرید موارد زیر را بررسی نمایید.

امروزه پس از سالها آزمایش و بررسی تکنیکها ، راه حلها و روشهای بزرگ کردن آلـ ـت دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که قرص و کپسولهای گیاهی بیشترین تاثیرات را بر روی سامانه تناسلی ایجاد میکند. همچنین امروزه شاهد بسیاری از فروشندگان این قرصها هستیم که هرکدام میگویند محصولات آنها بهتر از محصولات دیگر است ، اما در حقیقت تعداد معدود و انگشت شماری از آنها دارای کیفیت جهانی و تاییدیه های لازم میباشند. فقط تعداد کمی از آنها واقعا کار میکند و هیچگونه عوارضی ایجاد نمیکند. اگر شما در مورد قرصهای افزایش دهنده تحقیق کرده باشید ، به احتمال زیاد در مورد قرص وایمـکس (Vimax) مطالب بسیاری را مطالعه کرده اید. این بخاطر این است که قرص وایمکس بیش از یک دهه است که جزء بهترین قرصهای افزایش دهنده سایز آلـ ـت آقایان میباشد و همه ساله برنده جایزه کیفیت و پشتیبانی مشتریان میشود.
وایمکس بهترین شهرت را در صنعت داروهای گیاهی و همچنین بین میلیونها نفری که از محصولات آن استفاده کرده اند دارد و این بهترین ضمانت عملکرد مطلوب این قرص است. جدول زمانی نحوه تاثیر این مکمل بر اندازه کلی و شق پذیری آلت به شرح زیر است : هفته چهارم تا هفته هشتم : مشخص ترین تاثیر این دوره ، افزایش چشم گیر در طول آلـ.ـت میباشد. حتی زمانیکه شما در حالت نعـ ـوظ قرار ندارید ، آلـ ـت درازتر و کلفت تر از گذشته به نظر خواهد رسید. هفته نهم به بعد : اکنون زمانیکه آلـ ـت به حالت نعوظ در می آید ، به راحتی میتوانید سخت تر شدن و بلند تر شدن آن را حس کنید. سختی و سفتی آلـ ـت در حالت نعـ ـوظ ، سایز اضافی آلـ ـت ، افزایش قدرت و لذت جنـ ـسی در این برهه به اوج خود میرسد.
در اکثر موارد استفاده از این مکمل به صورت هشت هفته ای (مصرف دو ماه) نتایج مطلوب را ایجاد خواهد نمود. با این وجود ، ادامه استفاده از مکمل بستگی به سلیقه مصرف کننده و نظر شخصی وی و یا نظر تخصصی پزشک معالج دارد. بدیهی است ، افرادی که تمایل بیشتری به تحکیم و تشدید اثرات ایجاد گردیده و دستیابی به وضعیت ایده آل خود دارند ، میتوانند همچنان به استفاده از این مکمل ادامه دهند.

 

تفاوت وای مکس اصل و تقلبی:

1- نمونه تقلبی وایمکس Vimax تنها یک قوطی ساده است اما قرص وای مکس اصلی عرضه شده در شرکت طب کو  قوطی داخل کارتون قرار دارد و دارای بروشور نیز می باشد.

2- درب قوطی نمونه تقلبی فقط با پلمپ سلفونی پوشانده شده است در صورتیکه درب قوطی نمونه اصلی عرضه شده در طب کو علاوه بر پلمپ SEALED FOR YOUR PROTRCTION روی درب قوطی دارای پلمپ کنسروی است که به هیچ عنوان قابل جعل نیست.
نمونه عرضه شده در طب کو دارای تاریخ انقضا و بارکد معتبر می باشد ولی نمونه های تقلبی ندارند.

 

قرص وای مکس VIMAXشامل ترکیبی انحصاری از بهترین و با کیفیت ترین مواد تقویت کنندۀ قوای جنسی آقایان می باشد که بسیاری از آنها قرن هاست که به منظور افزایش میل جنسی آقایان و بهبود عملکرد جنسی آنها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد .

ترکیبات قرص وایمکس

Hawthorn – HornyGoat – Catuaba – Saw Palmetto- Muira Puama – Ginkgo biloba – Chinese Ginseng – Damiana –Tribulus – Cayenne Fruit – inosine – Vitamin B3 and Vitamin E

صرفنظر از اینکه اگر بخواهید اختلال نعوظ را از بین ببرید، اگر می خواهید اندازه آلت تناسلی را افزایش دهید یا اگر فقط می خواهید استعداد بیشتری در رختخواب و مقاربت های شدید داشته باشید.

Vimax Male Enhancement مخصوصا برای شما ساخته شده است. اکنون آن را امتحان کنید و از نتایج قابل توجه آن لذت ببرید!

محتویات و قیمت قرص وایمکس

قوطی وایمکس 60 عدد  600 گرمی

قیمت : 130,000 تومان

خرید قرص وایمکس